Prophecy Baits i tidningen. Skoj!

Hans Engström bygger beten under namnet Prophecy Baits och huserar en bit utanför Sthlm, i Norrtälje för att vara exakt.

Jag har följt hans betesbyggeri sedan starten förra året och måste säga att det är rätt att bli imponerad av hans “skills” trots han är såpass ny i game:et.

Hans skickade mig en bild från tidningen Magasin Skärgård där han blivit intervjuad och faktiskt nämnde mig. Glädjande och hedrande!   🙂

Betet som jag fiskade och fisken jag fick som omnämns i artikeln ser ni här. Riktigt fint bete och fisken var grann.
Prophecy
Tror detta är modellen “Mouthful”. Hemmakokade ögon och färgsättning som iaf tilltalar mig och min 5,8kilos vän på kortet.

 

.

Artikeln:
Prophecy Baits i Tidning
Grymt även att Hans nämner Baitlove under “Mer info:”.  Tummen upp!

.

Så springer ni förbi tidningen Magasin Skärgård, dra åt er ett exemplar och läs hela artikeln. Eller klicka –>HÄR<– för att läsa artikeln direkt, sidorna 36-37.

.

Allt gott!

 

//TPF


Leave a Reply

