TPF blir ny Redskapsredaktör på Fiskejournalen.

Martin Falklind på Fiskejournalen ringde mig för ett par veckor sedan med ett erbjudande. Erbjudandet var att bli ny redskapsredaktör på Fiskejournalen och Allt om Flugfiske efter Pär Lindberg som precis tillträdd på sin nya tjänst som produkt- och varumärkeschef på ABU. 1
Saxat från www.fiskejournalen.se.

.

Spännande tänkte jag och bad om en veckas betänketid. Egentligen helt i onödan med betänketid, men bra o fatta visa beslut när man har tid tänkte jag. Men självklart ville jag bli Redskapsredaktör, det verkar hur skoj som helst. Så från efter sommaren eller sensommaren är det en ny redskapsredaktör i stan, ThePikeFather/Klas Skoglund. Skoj men även lite overkligt på samma gång. Känns som bara några dagar sedan jag började blogga i min ensamhet och nu har jag dels en artikel som kommer ut i nästa vecka i Fiskejournalen och kommande uppdrag. Häftigt!

Här är texten som Fiskejournalen la ut:

2 Text
Kärlek – glädje – respekt, det är precis vad det här ska bli!

.

Så håll tummarna nu gott folk att det här ska bli bra så ska jag göra mitt bästa för detsamma.  🙂    Det här ska bli riktigt skoj!

.

Allt gott!

//Klas aka TPF.


3 responses to “TPF blir ny Redskapsredaktör på Fiskejournalen.

  • Håkan Hedenström

    Grattis!

    fredag 6 maj 2016 skrev WordPress.com :

    > ThePikeFather posted: “Martin Falklind på Fiskejournalen ringde mig för > ett par veckor sedan med ett erbjudande. Erbjudandet var att bli ny > redskapsredaktör på Fiskejournalen och Allt om Flugfiske efter Pär Lindberg > som precis tillträdd på sin nya tjänst som produkt- och varumä” >

  • Jocce

    Kul! Stort grattis!

  • greenhorn

    Grattis TPF!

Leave a Reply

