Årets mässfilm från Lubbe!

Kära Lubomir Pytel aka Fiskkonservator Lubbe aka FKP-Lubbe aka Dapro Blemsolva gör varje år en kalasfin mässfilm. Iår var det en nästan 50 minuter lång film om och kring mässan som släpptes ett par dagar efter mässan. Jag är segast i stan, så nu tipsar jag er alla som inte sett den att göra det!!
—->KLICKA HÄR<—-

På flera ställen skrattade jag högt åt Lubbes formuleringar och fraseringar. Ni måste nästan se filmen! Jag fick även iår äran att närvara mässfilmen och vid vår date så brandade jag Lubbes pikétröja, ett smart drag av mig visade det sig då Lubbster valde att behålla den på. (Fakturan är betald btw Lubbe).  ;)
Skärmbild (21).png
Vi snackade lite kaffe, rosteri och http://www.gäddkaffe.se. Humor och några skvättar kärlek.

.

Några höjdpunkter.

Skärmbild (16)
“Jay-Dawg”, jag dör.. haha!! Kärlek!

.
Skärmbild (17)
Här sitter vi alltså i Mojoboats monter med både Erik……. och Erik. Sen snackas det maggots och mask.😀

.
Skärmbild (20)
Svartzonker och Joe besökte Lubbes monter och snackade SZ´s coola Musky som ni ser bakom.

.

Skärmbild (25)
Lubbe driver med fina herr Larsen och kallar honom Preben och översätter allt fel.. Haha!

.
Skärmbild (28)
Kung av sportfiskemässan…. Kung!

.
Skärmbild (30)
Lubbe fick äntligen till Trumdate!

.
Skärmbild (31)
Beefen mellan Robbo och Lubbo fortsätter. Två mäktiga karlar med ninjaskills bufflar upp sig.

.

Det, och mycket mycket mer på Lubbes mässfilm. See it eller så blir du en abborrfiskare!!  ;)

.

Allt gott!

Lubbe, I gäddlove you!
ksadkal.png

//TPF


Leave a Reply

