TPF goes Loopflugspö. 26/10-15

Amore!!! Bytesaffär med underbara M. Stålhammar, denna kombo kommer bli ett underbart komplement till mitt fiske!  Nu ska jag bara köpa på mig ett gäng flugor och vadare så är jag redo för vår och höst!!❤

.

FullSizeRender[2]
Pike Booster!! Låter perfekt!

.

FullSizeRender
Förvaring för mitt kära spö!

.

FullSizeRender[1]
Beautiful!

.

IMG_7158
Flugfiske för mig är primärt tänkt som ett komplement till det tidiga vårfisket och sena höstfisket. Kommer bli grymt effektivt!

.

IMG_7160
Looooooooooop!

.

IMG_7169
Mitt nya kära spö!

.

Allt gott!


Leave a Reply

