Senaste nytt!! Robert “Robbo” Jonsson goes ABU med Robbo’s Tackelsnack. 9/10-15

Jag skickade en intervju till Robbo tidigare iår. I samband med det förstod jag något var i görningen, unge herr Robbo brukar vara snabb i vändningarna. Men inte denna gång. Jag förstår däremot nu när vår intervju är klar. Så nu när orsaken är tydliggjord, och intervjun är färdig och klar så kan jag även officiellt förklara dröjsmålet.
(Klicka på länken längst ner så kommer du rätt till intervjun.)  :D
Namnlös

.

Det är nämligen så att Robbo inleder ett fantastiskt samarbete med Abu som blev officiellt klart idag!! Robbo goes Abu kan man säga och inleder ett samarbete i form av “Robbo´s Tackelsnack”.
Så här står det i pressreleasen:
“-Vi på Abu Garcia är glada och oerhört stolta över att kunna presentera ett helt nytt samarbete med
Robert ”Robbo” Jonsson, som sedan några år tillbaka driver sin mycket populära blogg/ webshow NYTT FISKE. Från att tidigare ha presenterat och testat ett tvärsnitt av vad branschen har att erbjuda
så kommer Robbo från och med nu enbart att jobba med produkter från Abu Garcia och övriga varumärken som ingår i Pure Fishingfamiljen. Detta i ett helt nytt format som kommer att kallas
”Robbo’s Tackelsnack” Vi ser verkligen fram emot att jobba nära Robbo säger Olle Lidesjö
försäljningschef på Abu Garcia. ”Jag har alltid gillat hans sätt att jobba, med en väldigt rapp och ytterst professionell framtoning i tidigare produktioner” Ta chansen redan nu och se hans första
avsnitt på här:

.

Så till dig Robert, ett stort grattis från mig till dig! Sen grattis till Abu också, denna karl kommer göra er gott, det är jag övertygad om.
.

Sen tycker jag att Abu verkligen agerar smart och signar upp bra personer, herr Zonker, herr Robbo. Många andra såklart också. Men de tänker strategiskt och i mina ögon beundransvärt smart. Kredd för det!

.

Nu kan du även läsa min sprojlans nya intervju med Robbo!
Bara klicka på länken nedan.
–>LÄNK<–

.

Allt gott!

//TPF


One response to “Senaste nytt!! Robert “Robbo” Jonsson goes ABU med Robbo’s Tackelsnack. 9/10-15

Leave a Reply

