Stampebeten till salu på SunCityPredatorShow. 3/9-15

Kristian Stam även mer känd för gemene man som StampeLures kommer tillsammans med Westin att närvara Sun City Predator Show i Karlstad i helgen.

.

Såg på Facebook han kommer ha med sig tre inramade beten som till rätt penning kan säljas.
Vad rätt peng är, det är aningens oklart, men jag gissar det är mer än vad gemene man betalat för ett bete tidigare. Men detta kan vara ett tillfälle att lätta på lädret lite och spendera spargrispengarna.  :D  Stampe var och är en av de skickligaste vi har i Sverige när det kommer till betesbyggeri.  😀
Stam4
Köp alla tre så kanske kanske ni kan få en orkidé på köpet?!  🙂

.

Kristian själv skriver:
“-På lördag är det då dags för SunCity i Karlstad. Jag kommer att ha med mig tre konstverk som kan lämna mig för rätt peng.
Perfekt present till den som har allt. Passar lika bra i fiskerummet som kontoret på jobbet. Dessa finns att hitta i Westins monter. Vi ses där”.

.

Stam1
Fantastico!!

.

Stam2
Så fina!

Stam3
Min favvo!

.

Så ta med stora plånboken om du är sugen på ett unikt Stampebete till din spiselhäll.  :D

.

Allt gott!

//TPF


Leave a Reply

