Min mamma shoppar fiskebeten till mig. :D 14/8-15

Igår fick jag ett sms från min mamma, jag satt dock upptagen på jobbet så jag konstaterade bara att det kommit ett sms från just mamman.

.

3 minuter efter sms:et kom ringer hon.

-Har du sett mitt mms?
-Va, nej, jag har inte hunnit, vänta så ska jag kolla. *kollar på bilden under pågående samtal*
11880988_10153492725010993_164294886_n

Samtalet fortsätter.
-De kostar xxxx styck, eller xxxx för alla sju. Ska jag köpa?
-Ja, absolut! Köp allihop!

Sen pratar jag vidare med mamma i min telefon, men mamman svarar inte. Man hör hon istället pratar med säljaren på den bakluckeloppis i Dalarna som hon befinnan sig på. “-Jomen, det blev grönt ljus. Jag tar alla de här gäddbetena”.

Jag ringer upp efter några minuter och förklarade hon bara slutade prata med mig, men att hon inte la på.

“-Ja, jag blev lite stressad, det var så många karlar som stod runt den säljaren och ville köpa betena, men jag hann först”.

.

Söta mamman, och nu är jag några CWC-beten rikare.
11885297_775052239270423_6554489019350786502_n
Rätt heta färger om jag får säga det själv.  :D

.

Några säljer jag nog, för två av färgerna har jag redan.  :D

.

Allt gott!

//TPF


2 responses to “Min mamma shoppar fiskebeten till mig. :D 14/8-15

Leave a Reply

