Fiskeresa, 3 dagars. Dessa ska med! 9/4-15

Imorgon bitti beger vi oss norrut för 3 dagars gäddfiske.

Vi i detta fall är 8 fiskesugna gubbar av finaste kvalité.

En ny person i samlingen, han heter Lelle. Lelle är Micke Ammers polare, och är man Micke Ammers polare så är man vår polare. Ska bli riktigt skoj med en Lelle i gänget. Aldrig haft en Lellekompis förut, så det ska bli spännande.  :D
Lelle Selever – Kaggebaggebetet
Lellekompis.

.

Sen är det bara gamla bekanta ansikten. Samma gäng som gjorde Åland tillsammans en helg i höstas. Men Mattias J Fors och KaggeBagge hade fått förhinder så de får stanna hemma.

Men det glada gänget består av:

Ammer
Micke “Krullet” Ammer

.

Chrille
Chrille “JonnyD” Strandberg.

.

Klas
Jag ska följa med.

.

Micke
Micklo “CaesarLures” Hedsén.

.
MickeD
Micke “LocoBayLures, Pluntan, Dolmén” Dahlberg.

.

Rogart
Roger “Rogart” Mickleson.

.

Torgil
Torgil “Togster” Dahlberg.

.

Lite läskigt att Togster och Pluntan delar efternamn, men det ska nog gå bra. Sen är det Togsters första resa med oss. Jag vet han är lite orolig, men det behöver han inte vara. Vi ska ta hand om dig bästa Togge!!

.

Bastu, öl, god mat, gäddfiske. Vad kan gå fel liksom?!  :D

.

Så ikväll är det packning som gäller. Kläder och sånt nödvändigt går snabbt. Sen kommer vi till det högtidliga, betespackning. Jag tänker motsatsen till “less i more”, jag ska ha så jäkla mycket beten med mig. Har massa skoj nya beten jag ser fram emot att blöta, och ahhhhh… nu vill jag hem och packa beten.  :D

.

Mer bilder och text kommer.

.

Trevlig helg!

.

Allt gott!

//TPF.


2 responses to “Fiskeresa, 3 dagars. Dessa ska med! 9/4-15

Leave a Reply

