Kära Roger “Korsdraget” Karlsson drar stort! <3 24/3-15

Igår frågade min vän Micke/CaesarLures om jag ville följa med på fisketur med Roger Karlsson.
Jag avböjde motvilligt med motiveringen att jag måste jobba, och varit ledig en del på sistone.

Inget konstigt i det, jag har avböjt fiske förr. Men idag på självaste fiskedagen plingar det till i min mobil klockan 10:21.

*Poooing!*

*Bild*

RogersGädda 118  a
11,8 kilo kärlek! Tagen på ett Holmebete!

.

Hatten av för dig Roger, den är du verkligen värd!! Verkligen en fin fisk!!

.

Puss och kram till båda fiskarna Micke och Roger.

.

Allt gott!

//TPF


Leave a Reply

