Mässtävling. Vinn en Sumpanklubban från Sumpansfiske.se 21/3-15

Alla andra har tävlingar på Sportfiskemässan och jag vill ju inte vara sämre.  :)

Så därav. Mässtävling!!! Det innebär att endast besökare på mässan kan vinna betena, och du som vinnare kommer till mig på bloggtorget och hämtar din vinst.  :)

Reglerna är enkla.

Svara rätt på dessa två frågor, och vinn ett Sumpanklubban jig. (Jag har två, så två glada vinnare).
Enda motprestationen på vinnaren är att du ställer upp på en vinnarbild med betet.  :D
Edit: Jag hade fel, det är bra någon har koll på mig. Sumpanklubban var min andra gädda. Första gäddan var på PeWe, andra Sumpanklubban. Men det är första vikten jag vill ha reda på.
Back Camera

Fråga 1.
För ett par år sedan bytte Sumpans Fiske lokaler. Min fråga, vilket år och månad skedde detta?

Fråga 2.
Jag drog årets första gädda på Sumpanklubban, vad vägde min fisk?

Mejla dina svar på thepikefather@hotmail.com

Första rätta svaret får välja färg.

Lycka till!

Första vinnaren blev Joakim Alvbäcken!!!  Grattis!!

Vinnare nummer två blev Jocce Jefvelberg!! Grattis!!

Ps: Man kan lätt tro att min tävling är sponsrad av Sumpans Fiske och det är helt korrekt. Straight out of Magnus “HerrGul” Wibergs hand.

//TPF


Leave a Reply

