TPF på Instagram. 18/3-15

.

Jag tänkte med detta inlägg enbart tipsa om att TPF även finns på Instagram om nu någon missat det. (?)

.

Så sök på ThePikeFather på Insta så hittar ni mig. Jag delar med mig av allt möjligt på Instagram, mycket inom fiske blir det ju, men även aningens mer privata saker.
I sann Instagramanda blir det ibland vad jag äter, skoj saker jag sett eller ser, köpt och så vidare.  🙂

.

TPF på Instagram.
ThePikeFather på Instagram.

.

Allt gott!

Ses på mässan!

//TPF


Leave a Reply

