Sportfiskemässan 2015. 16/3-15

Det börjar dra emot sig mot Sportfiskemässan.

Kändes som det var milsvida långt bort till nyss. Lite som det är att fylla år. Det känns avlägset till den dagen vänner står och sjunger för full hals “-Ja må han leeeevaaa”. Nu är vi där. Inte så att Sportfiskemässan fyller år vad jag vet. Men nu på fredag drar kalaset igång!!

Ska bli riktigt skoj!

Jag hoppas verkligen ni som läser blogg och följer mig på Instagram och Facebook kommer förbi och säger hej. Alltid skoj att få ett ansikte på de man pratat med på FB-chat osv genom åren.

Bli inte ledsna om jag inte kan allas namn och ansikten bara, jag är rätt kass på sånt. Lättare om ni söker upp mig som ändå sitter under min egen namnskylt.😀  Men var inte rädd för att komma förbi och säga hej på bloggtorget eller om jag står hos Svenska Gäddklubben. Jag kommer varva lite även om jag mest troligen kommer hänga med bloggfolket.  😀

utsikt-bloggande
Trolig utsikt för mig under mässan. Varmt välkommen fram, så jag slipper sitta ensam.  :D

.

Ses på mässan hoppas jag!

Allt gott!

//TPF


Leave a Reply

