Nytt besöksrekord på bloggen! 6/3-15

Igår publicerade jag mitt inlägg om olika fiskares favvobeten. Det inlägget blev mäkta populärt vilket glädjer mig något enormt.

Mitt gamla besöksrekord slipades ytterligare en smula. Mäktigt!!

.

Hittade i ett tidigare inlägg från 2012 en text som löd:
“Igår 9/4-12 fick jag 76 besökare!
Det e ju helt galet mkt.
Stort tack till er alla, välkomna tillbaka om ni läste/såg något skoj.”

.

Igår hade min blogg 2175 besökare!!!  Helt galet, på drygt 3 år har jag bra många fler läsare än då. Sinnes, fast på ett bra sätt! Overkligt på något sätt, men väldigt skoj!

Besöksrekord2
2175 unika besökare och 3284 sidvisningar. Kanske inte är mycket i bloggsammanhang, jag har ingen koll så. Men jag är ytterst tacksam. ALLTID skoj att det jag skriver läses av någon.🙂

.

 

RekordBesökare.

 

.

Till alla som läser min blogg, STORT TACK!!

.

Trevlig helg! Nu går jag hem för helg!

.

Allt gott!

//TPF


Leave a Reply

