EsoxGear, EG-Tail. 6/3-15

Började min morgon med knäsmärtor och svårt att stödja på benet efter löpning ala intervallträning med min tjej i måndags. Igår var jag nästan bra, imorse kaos. Doktor och akupunktur, medicin och kryckor. Visst det är fredag, men kändes rätt mörkt tills jag kom på “-Jag ska ju luncha med Steve idag”.

Så jag mötte upp finfina @esoxgear Steve idag och tog en lunch. Mitt i allt knäont fick jag mig världens finaste present. Hans nya EG-Tail.
Så synd ni inte kan hålla den själva i handen, det mäktiga framträder när man håller den i olika vinklar och ljus! Kika in EsoxGear på Facebook, Steves beten är finklädda och gäddliga frestelser!

Slow, slow sink. Perfecto!!

image[4]
Fantastiskt bete!

 

image[3]
Jag vill också ha TPF tryck i mina gjutformar. Det har jag iof, men inte lika proffsigt.  :D

image[2]
Tvåfärgad tail. Så jäkla fin!

image[1]
Nu framkommer inte riktigt det på bilden. Men dessa fjäll, ser precis ut som på fisken, skimrande, skuggade, unika men samma lika. Grymt Steve!

image
Betet i sin helhet! Tror det kan vara succé nu på köldstela vårgäddor.

.
Stort tack Steve!


Leave a Reply

