JB Lures. Riktigt fina jerkbaits! 13:/2-15

Såg på något av Facebooks alla grupper om ett bete som Jocke Blom skrev om. Jocke bygger beten under namnet JB-lures.
Jocke JB Lures Blom.
Stekarbåt, stekarglajjor och en stekig betesbyggare.  :)  Låt mig presentera Jocke “JB Lures” Blom!

.

Tror jag föll för betet av den enkla anledning att det var vackert såklart, men abborrefärgen är jag generellt svag för.
Döm själva, är det inte vackert så säg!  :)

1
Fin form! Kolla precis vid ögat. Form och bete i symbios!

.

4
Bjuuuutifööl!

.

2
Enda jag inte är helt frälst i, är om signaturen är spraymålad eller “klistermärke”. Är betet sååå fint så vill jag har handgjort all the way! Inga klistermärken. Handgjord signature är min melodi. Oklart dock, kanske är sprutat med mall?  :)

.

3
Just dessa två beten är i trä, men kommande beten kommer vara gjutna i plast.

.

Riktigt snyggt jobbat Jocke, tycker verkligen du gjort fina beten! Keep up the good work!

.

Har ni intresse av Jockes beten så finner ni honom på Facebook under namnet Jocke JB Lures Blom. Bara att PM:a honom och knyta kontakt!

.

Allt gott!

//TPF


One response to “JB Lures. Riktigt fina jerkbaits! 13:/2-15

Leave a Reply

