Nytt PB på bloggen! 6/2-15

NYTT PB PÅ BLOGGEN!

PB som i publikbesökare, under gårdagen var vi många som besökte min blogg.

Jag skulle ljuga att jag inte brydde mig om besökare. Det är klart det är jätteskoj att någon läser det jag skriver och publicerar.

Men eftersom jag inte säljer reklamplatser, eller har sponsorer så är jag inte beroende på samma sätt som endel andra forum, personer och företag.

Igår var det dock PB-rekord, vet inte om det är mycket alls. Men för mig var det mycket och rekord!

RekordBlogg
Rekord!

.

1850 sidvisningar och 1336 besökare. Inte illa!

.

Gott folk! Det glädjer mig enormt att ni läser mina små rader jag skriver, hoppas ni uppskattar att ena dagen är jag seriös och andra dagar är jag lekfull och TPF-ig. För så kommer det fortsätta att vara. Livet handlar om kärlek – glädje – respekt osså lite humor på det. Så jag kör vidare på det!

.

Allt gott!

//TPF


2 responses to “Nytt PB på bloggen! 6/2-15

Leave a Reply

