Årets första inlägg. Allmän TPF-information. :) 8/1-15

Årets första inlägg… stort!

Jag har finurlat på en årskrönika. Även om mitt fiskeår storleksmässigt har varit bland de sämre så har året varit fyllt med massor med roliga saker. Självklart måste jag få ihop en mindre årskrönika, det kommer.

Men kan var bra för de som undrar, jag har flyttat under föregående år. I maj månad, sedan dess har jag inte haft internet hemma. Självvalt för att slippa lägga tid på serier, blogg, internet osv för att istället komma i ordning i hemmet. Hade inte ens någon tv inkopplad förens för någon månad sedan.  Därav att jag varit rätt osynlig på bloggen. Har lagt mer tid på min TPF-Facebooksida och mitt ThePikeFather instagramkonto där man snabbt och enkelt kan uppdatera från telebobo.

Men SJÄLVKLART ska jag ha internet, självklart ska jag fortsätta blogga.

Sen har jag en rätt trött mobil, så när jag ska ta bilder på fisketurer så dör den direkt jag öppnar kamerafunktionen typ, min kamera blev vattenskadad två gånger under förra året och är numer begravd och glömd.
Iphone1
En trött mobilframsida. Sprickor och glasbortfall.  :D

.
Iphone2
Bilderna tappar lite kvalité när man har en kamera som inte är helt 100.  (?)  :)

.

Så när internet finns i mitt hem, och ny eller nyare mobil eller kamera införskaffats då, då öppnar bloggerian igen!  🙂

.

Så kommer fler inlägg framöver, ha bara lite tålamod mina kära läsare. Skrivarådran börjar sukta i mina fingrar och sinne igen.  :D

.

Allt gott!

//Klas aka TPF


Leave a Reply

