Dagens betesfynd. 9/12-14

Igår såg jag en riktigt grym annons, en annons med riktigt vettiga fiskespön, rullar och lod. Dessutom till finfina priser!
Finns många grupper på Facebook med köp/sälj och bytes. Funkar asbra det lilla jag använt dem, men bra komplement till Fiskesnack, Blocket, Tradera och så vidare.  😀

Jag såg en finklädd McTail, och i efterhand fick jag erbjudande om att köpa ett till Svartzonkerbete.

Jag slog till!!

En Ticsare i vad jag anser vara en sinnessjukt vettig färgsättning, samt en McTail, ingen dum färg där heller. Men Ticsaren är gudomlig.
SZ 2st
Ticsaren är diskret ljusvit på buken. Fantastico!

.

Idag mötte jag upp herr salesman, Dagunista, eller Daniel som han heter. Fick en trevlig liten pratstund, verkar vara en rätt gemensam nämnare på oss fiskare. De flesta av oss är väldigt sociala och trevliga. Nu menar jag inte att säga att jag är unikt trevlig på något sätt, mer att många fiskare man träffar är verkligen trevliga. Oavsett bakgrund, ålder, jobbsituation osv.

Skoj!

En tidig julklapp till mig, perfekt!!  🙂

.

Allt gott!

//Klas


Leave a Reply

