ThePikeFather + Svenska Gäddklubben = Sant 2/12-14

I oktober på Svenska Gäddklubbens årsmöte så friade Svenska Gäddklubben till ThePikeFather, och jag sa ja!

Så som det ser ut sedan sista helgen av oktober så sitter jag med i styrelsen på Svenska Gäddklubben. (*)

.

Jag ska iom detta försöka att sprida den kunskap jag har (som kanske inte är såååå stor) haha, att förmedla information till alla i vårt land (och kanske grannländer) om det viktiga och vettiga arbete som Svenska Gäddklubben genomför, och även kring gäddan som art.

.

Känns både hedersamt och skoj att få vara med att fö

.rsöka påverka gäddans välbefinnade, och vara endel av den gemenskap som ska sprida kunskap vidare.
SGK styrelse.
Daniel är iof ordförande idag, men annars stämmer det. Vill du kika på alla i styrelsen, så klicka på bilden ovan.  :)

.

Så nu vet ni det. Skoj tycker jag!

(*= Jag kommer fortsätta driva blogg, instagram och Facebooksida under egen regi precis som vanligt också.)  🙂

.

Allt gott!

//TPF


Leave a Reply

