Trexgäddan, höst 2014. 14/11-14

Söder Sportfiske anordnar 2 gånger per år tävlingen Trexgäddan. En mäktig tävling som enbart går ut på att dra störst gädda. Eller enbart och enbart, antar man får nöta endel. Men eftersom jag har sparat alla större gäddor iår till just imorgon så tror jag att jag och mina medkombatanter kan få ett riktigt fint fiske i Trosa.

.
SöderTrex

.

Imorgon är i alla fall premiär för mig i Trexen tillsammans med Jens Assur och Richard Collsiö. Två nya bekantskaper för mig, ska bli riktigt skoj! Något jag verkligen ser fram emot. Ikväll blir det uppvärmning med badminton och packa fiskesakerna.

.

Vi tävlar under namnet Film & Arts affairs, kan bli riktigt bra! Håll tummarna för en trevlig tävling för alla inblandade!!

Skitfiske!

.

Allt gott!

//TPF


Leave a Reply

