TPF´s Rod Rack. Spöförvaring! 7/6-14

För ett tag sedan flyttade jag in i en ny lägenhet, eller inte ny så, men ny för mig. Ja, ni fattar. Har endel spön som är odelbara och som jag inte har ngn bra plats för utan att de är ivägen.

Så jag efterlyste för ett tag sedan bland er som läser, om någon hade bra tips på bra spöhållare, lite som ett sånt man förvarar gevär på, i skogsstugor på film.  :)

Min kära vän Torgil hojtade till och sa, “-Det där kan jag fixa”. Som den hjälte han är ritade han upp lite som han trodde jag menade och efter de önskemål jag hade. Det blev kärlek vid första ögonkastet. Sen pulverlackat i vitt så det ska matcha mina vita sovrumsväggar.

Idag var min vän Micke och hans kära tjej Katja förbi och hjälpte mig att sätta upp rod racket.
Sååå glad, blev över all förväntan. Man får ju passa på att göra sånt här när man är singel. Svårt att se annars att man skulle få sätta upp fiskespön i sovrummet.  :)

IMG_0879
Med plats för 6 spön.

.

IMG_0881
Sett från sidan. A masterpiece!

.

IMG_0882
Detaljbild.

.

IMG_0883
Valde mellan tavla och rod rack.  :)   Nöjd med mitt val.  🙂

.

IMG_0884
Sett framifrån. Så fint!

.

Gott folk! Rod Rack ala TPF/SuperTogge, det är som sammet  i mina ögon.

.

Allt gott!

//TPF

 

 


Leave a Reply

