Magiska brevlådan?! 20/3-14

Jag har en vän, han heter Adam. Adam kallas för Kaggen, eller KaggeBagge. Adam eller Kaggen är snäll och gillar att handla endel beten.
Sydväst.1
Kaggen i prisvinnande sydväst. Så het!

.

För rätt länge sedan så körde han en liten hash tag som löd #magiskabrevlådan.

Därefter så köpte han fler och fler beten i parti och minut. Antagligen fler beten än någon annan i heeeela vääärlden. Typ.
I takt med att folk läste hans Instagraminlägg så spreds #magiskabrevlådan som tag till gemene man. Idag tycker jag man läser om magiska brevlådan överallt.

Jag kan ha fel, det behöver ju inte nödvändigtvis vara så att det var just Adam som myntade uttrycket, men jag tror baske mig det var och är så.

Min tanke, Adam har inte fått någon kredd för detta uttryck i media. Jag skriver ju blogg, och det är ju en form av media.

Så detta inlägg Adam, det är min kredd till dig för att du satte #magiskabrevlådan på kartan.

.

Allt gott!

//Klas aka TPF


4 responses to “Magiska brevlådan?! 20/3-14

Leave a Reply

