TPF framröstad till final i tävlingen Sveriges Bästa Sportfiskeblogg! Hedrande! 18/3-14

Fantastiskt!
Inte nog med att jag blev nominerad, jag blev framröstad till final i Sveriges Bästa Sportfiskeblogg.

.

Skoj!! Jag känner mig hedrad och glad!
Spelar i och för sig ingen roll om jag vinner, jag kommer aldrig se mig som Sveriges bästa sportfiskeblogg, alla har olika typer av bloggar inom fiske. Men jag kör mitt race!
MEN, självklart vill jag vinna!  :)
Så håll en tumme eller tre på mässan för TPF.

Sportfiskeblogg
http://www.fisheco.se/news.php?modulID=2&newsID=5653

.

Kärlek – Glädje – Respekt

.

Allt gott!

//TPF


Leave a Reply

