TPF´s familj med WolfcreekAbborrebeten. 11/2-14

Jag erkänner jag har en faiblesse eller om man så vill en svaghet för Wolfcreeks träbeten i abborremålning.

Jag tror det var min vän Amber eller Moajken som han också kallas som sålde mig min första. En BigBadWolf, ett bete som jag fiskat riktigt bra med, och även fått båda trekrokarna i min hand. En riktigt fin upplevelse mellan mig och gäddan.. oj, nu tappade jag spåret här lite.🙂

Just det, Wolfcreek som de flesta känner till, har många fina beten på sitt samvete, beten som fiskar finfint!
Endel kanske tror jag kommer sätta upp min samling på väggen, men det kommer jag nog inte göra. Det är inte min stil tror jag. Jag kommer fiska dem, kanske inte Pigen, men det är mest för jag inte fiskar så mycket med ThePig. Ja ni förstår. Tänkte idag enbart bjuda på EN bild, en bild på TPF-WolfcreekAbborrefamiljen som den ser ut idag. Sen kommer jag komplettera med en bild på varje bete. Men det orkar jag inte göra idag.  🙂
image (56)
Här är de abborrar från WC som familjen består av idag.

.

Har DU ett Wolfcreekbete som jag saknar? Som ligger hemma hos dig, och som du har tröttnat på? Då är du varmt välkommen om du vill, att höra av dig till mig!  🙂

.

Allt gott!

//TPF


2 responses to “TPF´s familj med WolfcreekAbborrebeten. 11/2-14

  • Fidde

    Tjena!
    Grym blogg! Fantastiskt bra och skön läsning! Dina ledord lyser igenom i varenda inlägg!

    Skrev på instagram också, men lättare att skriva här och så får du min mailadress här för kontakt😉
    Vet inte om det är intressant, men jag har 2st pig 7″ tror den du har är en 6″? Om det är något så hör gärna av dig🙂 hjälper gärna till att utöka samlingen😉
    (Har en något mindre själv nämligen)
    Allt gott
    //Fidde aka “Predatorgear”

Leave a Reply

