Årets “must have” för 2014. 23/1-14

Blir ett kort inlägg, årets måsteköp för sportfiskesäsongen 2014, det kommer bli sydvästen.

För mig som måste fiska i glasögon är en keps alltid på plats på mitt lilla lilla huvud. Men den blir ju blöt när och om det regnar.

MEN, sydväst, aaahh!!  Jag vet jag tjatat om denna jäkla sydväst tidigare, men det måste ju ändå vara ett av de mest funktionella klädesplagg man kan ha. (?)
Vindskydd, regnskydd och solskydd, allt i ett.

Ska baske mig branda ett par sydväster med TPF-logga och ha till försäljning. Har en magkänsla att det kan bli årets fiskepryl. Eller det är i alla fall min förhoppning.  :D

.

Så på sydvästfronten, intet nytt!
Sydväst.
Sen är den ju snygg också, sydvästen alltså. Har man inte åldern inne eller är levnadskonstnär så kan man hoppa pipan, annars speglar denna bild en mycket trevlig och stilig karl.

.

 

Allt gott!

//TPF


Leave a Reply

