TPF´s WolfcreekAbborrefamilj växer. 19/1-14

Min första Wolfcreek i färgen abborre var en i modellen Big Bad Wolf, som jag köpte begagnad av en god vän som heter Micke “Amber” Ammer, som förövrigt fyller år idag. Stort grattis till dig Amber!!
Micke

.

Den färgsättningen är nog den målning som jag uppskattar mest bland alla betesbyggare och modeller.

.

Så jäkla vacker, och den fångar fisk. Efter det så har jag handlat på mig fler modeller och i samma färgsättning.

.

Idag har jag 7stycken, 4 till har jag påväg, ska bara göra klart affärerna. MEN, idag betalade jag en speciell person för mitt kanske bästa köp, någonsin i borrefamiljen. Haha.. inte så att jag kommer fiska betet ofta så, utan för att det är ett WC-bete i färgen abborre.
WCBorre
Min Wolfcreek Abborefamilj som den ser ut i dag.

.

Då förhoppningsvis har jag 11 olika modeller men med samma färgsättning. Berättade exalterat för min tjej idag om mina planer. Jag hade lika gärna kunnat berättade att jag köpt potatis till middag idag. -Jaha, men vad skoj. Sa hon.  :D  Men jag tror att ni som läser mina rader förstår lyckan över när man hittar beten man längtat efter.  :D

Det var det, ville bara dela med mig av mina nya erövringar.  :D

.

Allt gott!

//TPF


Leave a Reply

