SlaktarnLures är tillbaka! 10/1-14

Läste glädjande att Patrik “Nolle” Nordlund börjar bygga beten igen. Fantastiskt säger jag, och grattis till oss gäddfiskare!
Produktionen startas i liten skala berättar Nolle, det gör inget säger jag. Bara skoj att du är tillbaka iaf!

Välkommen tillbaka!

.

.

Nolle.
Nolle eller SlaktarnLures finner ni på plats 57 på betesbyggarlistan som jag skapat.
https://thepikefather.wordpress.com/betesbyggare-beteskreatorer/

.

.

Tidigare inlägg om modellen Stealer.
https://thepikefather.wordpress.com/2012/05/03/dagens-bete-35-12/

.

Allt gott!

//TPF


4 responses to “SlaktarnLures är tillbaka! 10/1-14

  • Kimmo Korpi

    Jag knner Nolle,han har jobbat med mig ett tag inom vindkraftbygge. Riktigt duktig tycker jag att han r.Snygga mlningsjobb. Ska beska han nn dag dr han bor i Byske.Ska lmna ngra wobblers dr fr lite epoxylackning🙂 ( Kr mycket med Salmo Slider och de har ju inte vrldens bsta kvalitet p den stenhrda lacken som flagnar )

    Date: Fri, 10 Jan 2014 12:29:29 +0000 To: korpi6@hotmail.com

  • Micke

    Fantastiskt!
    Slaktarn svarade på mängder av mina frågor för 5 år sen då jag började bygga beten. Köpte även en torkhjuls motor av han som fortf funkar. Riktigt skoj att han e tbx🙂
    Välkommen tbx nolle!

Leave a Reply

