Sugen på TPF´s Betesbytarkväll™! (BBK™)? Join the movement. :) 9/1-14

Håller du måttet?
Du som vill gå med i BBK-gruppen bör vara.
-Av gåutpåkrogenålder, eller äldre.
-Innehavare av beten som du/de kan tänka dig/sig byta bort. Helst en blandning av träbeten, exklusiva beten, oneoffs osv. Men självklart går även plast bra, så länge det inte är det enda man har.😀
-Ha ett glatt humör.
-Tycka det är skoj att träffa andra med samma intresse i fisket/beten.
-Bo i Stockholm eller i närhet till Stockholm. (Då det är där BBK kommer ta plats).

Betesbytarkväll! BBK

Info:
TPS´s Betesbytarkväll™! (BBK™) är skapad efter en idé som kom till mig efter att KaggeBagge och jag drog en öl häromdagen.
Kaggen ville byta beten med mig, och tänkte visst fanken måste det finnas många andra fiskare i landet, (Stockholm med förorter) som sitter på en massa beten som inte fiskas, som de kanske vill byta bort.
Så nu försöker jag/vi få till en kväll till att börja med.
För att träffa nya människor som har samma hobby, alltså fiske och beten. Byta lite beten, äta något, dricka något, snacka lite. Ni hajar grejen!😀

https://www.facebook.com/groups/277940165687762/
Eller sök på Facebook på: TPF´s Betesbytarkväll™! (BBK™)

Observera: Alla är inte garanterade plats tyvärr. Vi kommer inte kunna vara hur många som helst vid första tillfället. Folk jag eller Baggen känner har förtur. Så jag nobbar ingen, men ni kanske blir godkända till tillfälle två, tre om dt förhoppningsvis blir fler gånger.

.

Allt gott!

.

//TPF


Leave a Reply

