Skit i att köpa ett bete, akt2. 12/11-13

Akt2. Mitt sista inlägg om att hjälpa till, för nu iaf.  :D

Behöver kanske inte ens nämna att vi medmänniskor och fiskebröder och systrar bör (om man kan och vill) hjälpa det krisdrabbade Filippinerna, där tyfonen Haiyan dragit fram.
Katastrof

.

Finns massor av organisationer att hjälpa, jag valde Barnmissionen för min gåva idag.
Enligt DN.se var Barnmissionen den första svenskstödda hjälporganisationen på plats i Tecloban. Läs mer här.
Gåva
SMS:a “HJÄLP100” till 72980 så bidrar DU med 100:- till Barnmissionens arbete i Filippinerna.

.
Din hjälp gör stor nytta!

Allt gott!

//Klas Skoglund aka TPF


2 responses to “Skit i att köpa ett bete, akt2. 12/11-13

  • mikael hedsen

    En spinnoff på detta är ju sen “köp ett bete” Unicef jobbar där nere och jag gissar på att mkt av karma13 degen kommer att gå dit.
    Mange på mangesfiske bidrog just med en guidning. Skoj!
    Tjohej

    Skickat från min iPhone

    12 nov 2013 kl. 09:19 skrev “ThePikeFather” :

    >
    >

Leave a Reply

