Svartzonkers/Abus McMy i ny storlek och nya färger. 15/10-13

Lite som rubriken antyder så kommer Clabster aka Svartzonker tillsammans med Abu släppa en nya storlek på McMy, den kommer heta Big McMy så vi har all anledning att kanske misstänka att den kommer vara större än McMy. Haha.. eller vi kan väl konstatera det efter att ha sett bilderna nedan.  :D

.

Totalt kommer det tre nya färger . Redan nästa vecka kan endel av färgerna börja poppa upp i butik. Vi kan väl anta att butikerna som har Facebook kommer skrika ut sitt budskap när betena väl finns i butik. Alternativt för er som inte nyttjar FB, så gäller det klassiska “glutta i butik” om man är nyfiken.  😀

.

Ok, här har vi en liten jämförelse, den övre klassiska storleken av McMy, dock i en ny färgsättning.
SZ Storleksskillnad 1
Riktigt fin färg om ni frågar mig. Denna kommer jag nog slå till på i Bigmodellen. Typ dubbelt så stor i storlek.

.

Kommer ett gäng nya Big McMy, kommer nog bli riktiga vinnare har jag en känsla av. Jag har personligen inte fiskat dem, av anledningen att de inte finns i butik än. Men det ser ju lovande ut.
På denna undre bild så ser ni de tre nya färgerna som kommer, för att vara så pedagogisk som möjligt så har jag gjort en liten röd ruta runt de nya färgsättningarna så ingen känner sig förvillad.  :)

SZ nya3
Riktigt skoj, har redan nu ideer om vilken tail jag ska köra på de BigMcMy som jag måste köpa.  🙂   (Kittning av beten verkar vara senaste trenden.)  :D

.

Vi önskar Clabster och Abu lycka till med nya modellen och färgerna.

.
Tack också till T.Sjöblom för bilderna. 

.

Allt gott!

//TPF


Leave a Reply

