Fiska Gädda, inom kort släpps låten på engelska, samt video. :) 10/10-13

Låten som jag och DjRobaCo gjorde här för en tid sedan som heter Fiska Gädda har i detta nu 15.259 spelningar på musiktjänsten Spotify.

Helt galet, känns riktigt skoj att den fått så stor spridning.
Jag och DjR har snackat ett tag om att även göra låten på engelska för den internationella marknaden.  :D  Haha.. aningens höga hästar kanske, självklart mest som en skoj grej.  :D
DjRobaCo

.

Så nu har jag och min vapendragare DjRobaCo har kommit igång med att spela in låten Fiska Gädda på engelska. NU ska låten ut till hela världen!
Även en musikvideo är i planeringsstadiet och på G. Kan bli skoj!

Wembley arena, here we come!!  🙂

FiskaGäddaKonvolut

GäddHouse kommer bli nästa stora grej på våra dansgolv framöver.  🙂

.

Så håll tummarna nu för att det går bra med allt.

.

DJ RobaCo feat. ThePikeFather – Fiska Gädda

DJ RobaCo feat. ThePikeFather – Fiska Gädda

.

Allt gott!

//TPF


4 responses to “Fiska Gädda, inom kort släpps låten på engelska, samt video. :) 10/10-13

  • mikael hedsen

    Ser jag verkligen fram emot🙂
    Jag e spekulant av en soffa. Har kommit på en lösning då jag både kan ha säng och soffa i lght.
    Som du vet e pengar inget problem🙂
    Kolla gärna upp om detta går att lösa annars ska jag kolla blocket.
    Puss puss//m
    Skickat från min iPhone

    10 okt 2013 kl. 13:18 skrev “ThePikeFather” :

    >
    >

  • mikael hedsen

    ser toppis ut klasis! Kan nog hmta den imorn p lunchen. Lttast kanske e om jag kommer frbi och hmtar en reservnyckel av han och sen droppar den i ldan eller om han har tid att ses utanfr lght imorn p lunchen eller p lunchen ngn dag i nsta v? eller han kanske vill ses kvllsid? pussis Date: Thu, 10 Oct 2013 11:18:32 +0000 To: mikael.hedsen@hotmail.com

Leave a Reply

