Drömmar från en kollega. Fiiiiskaaaa gäääddaaaa! 20/6-13

Fick precis ett skoj sms från en kär gammal kollega. Eller hon är inte så gammal, men vi har arbetat ihop under en längre period förr…. ja ni hajar.  :D

Sms:et löd såhär:
“-Hej Klas!! Hoppas allt är bra med dig! Måste bara berätta att jag drömde en jätte rolig dröm i natt… Du var en askänd artist och hade en spelning på ett ställe .. Alla vrålade när du kom ut och sjöng låten fiska gädda.. Osså frågar du publiken – Finns det några hundar här och jag ställer mig upp och vrålar – vov vov… ! Jag vaknade av att jag tokskrattade!! Ha en alldeles förträfflig midsommar Klas!!”

 

Kanske det roligaste sms jag fått på länge. Humor!

Synd att jag personligen sällan eller aldrig kommer ihåg vad jag drömmer om på nätterna.

 

———————————-

Allt gott!!

.

//TPF

 


Leave a Reply

