Fundering innan sömn. 10/5-13

Nu ikväll blev jag inbjuden på en tävling imorgon i Norrtälje.
Skulle egentligen åkt till tippen med massa bröte från att jag städat garaget. Men en gäddtävling en heldag fick mig att inse bättre. Visserligen mitt i leken så det kommer vara trögt. Men jag har packat alla beten jag tror är så mycket succé det kan bli, så får jag återkomma imorgon om jag tänkte rätt eller inte.🙂

Nu blir det lite skönhetssömn som jag verkligen kan behöva.🙂
Ska sova fem kvart i timmen.

Håll tummarna för mitt lag imorgon!🙂

Allt gott och sov gott var än ni ska sova!

//TPF


Leave a Reply

