FK Lubbes film från Sportfiskemässan 2013. TPF i media. :) 21/4-13

Idag kom det upp i Facebooknyheterna att Fiskkonservator Lubbe gjort ett inlägg där han skrev: “-Nytt blogginlägg – Sportfiskemässan 2012 (med film såklart)”.
Bild 096
Hade jag inte haft en gäddnattsvart V70 så hade jag också gäddmålat min ride.   Glad bil!!

Självklart var jag tvungen att klicka och kika på hans summering av Sportfiskemässan från Elmia. Jag vet att Lubbe gjorde en kort intervju med mig men att det skulle komma med visste jag inte.

TPF i media, inte illa. En simpel liten sportfiskeblogg, jo jag tackar. Glädjer mig att jag fick rum i din film Lubbe, och riktigt skoj att träffas om än för en kortis. (in a non sexual way).

Spana in hela filmen, men det finns highlights i slutet som är skoj, speciellt den med JanO, Epa-historien är skoj också.
För er som inte kan hålla er utan vill veta var ThePikeFather figurerar i inslaget, fartforwarda då till tiderna:
1 FK LUBBE
00:48,

2 FK LUBBE
02:38 och

3 FK LUBBE
06:17.

Tack till alla för en fin sportfiskemässa, ser redan fram emot nästa år, då på Kistamässan.

 

Allt gott!

//TPF


Leave a Reply

