TPF fyndar fiskarkläder. 18/4-13

Jag har en god vän som jag sett bära denna variant av tröja tidigare, och har berättat för honom att jag tycker den är riktigt fin.

Tröjan är en stickad variant från Post Fire Dew, alltså OddMollys herrkollektion som inte längre tillverkas. När jag fick möjligheten så slog jag till på tre stycken i tre olika färger.

Dessa tre godbitar är jag så jäklarns nöjd med, så himla fina.  :)
Post fire dew
Grå, grön och mörkblå. Tre perfekta fisketröjor, till fest eller när man myser i skärgården.  Topp!

 

Allt gott!

 

//TPF


3 responses to “TPF fyndar fiskarkläder. 18/4-13

  • Filip Rydbeck

    Hej Hej Klas! Var bor du nuförtiden då? Sugen på fiske tillsammans nu i vår?🙂

    • ThePikeFather

      Hej Filip,
      Jag bor i närförort till Sthlm.🙂
      Fiske till våren är alltid aktuellt, hade du ngt speciellt i tanken?🙂

      • Filip Rydbeck

        Det vet jag, men du bodde i Rimbo förut om jag inte missminner mig? Är du kvar i norrort om vi säger så?🙂 Nä inte direkt, antingen testar du mina vatten eller så får jag testa dina? Eller kanske mötas halvvägs? (Förutsätter att du är kvar i norr, då jag är söder om sthlm :))

Leave a Reply

