CaesarLureskläder. Bra grejer! 10/4-13

Micke aka CaesarLures säljer lite huvtröjor och t-shirts.

Bästa pris och riktigt snygga!

Micke skriver såhär på sin blogg:
“T-shirts finns kvar i M, XL, XXL och XXL dem kostar 150kr st och gratis frakt.
Munktröjorna finns kvar i XL och XXL dem kostar 350kr och gratis frakt.

Kvaliten på tröjorna och trycken är grym!
Priserna är 20% billigare än vad jag köper in dem för, vill inte tjäna pengar på att folk gör reklam.

Om man köper 2 beten så får man en t-shirt gratis eller får köpa en munktröja för halva priset.”

 

Vill Du beställa, klicka här:
Ceasarlures

 

En sweet jäkla deal med andra ord!

Själv slog jag till på t-shirt och en huvtröja.

Så här skriver Micke:
ThePikeFather i en Hoodie, klas har efter denna bild fått mängder av modellerbjudanden från dem stora modehusen i Paris, NY samt Milano”
(Sen att Micke skriver mitt namn med liten bokstav får jag väl förlåta när han ändå skriver ThePikeFather korrekt.  🙂    )
Ceasarlureshoodie
Dock är det ren lögn som Micke far med. Paris, NY och Milano har inte sagt ett ljud. Det var Ullared, Skanör och Älvsbyn som ville jag skulle ställa upp på modelljobb. 

 

Allt gott!

//TPF

 

 

.


Leave a Reply

