CaesarLures säljer 35 grymma beten, snygga t-shirts och luvtröjor. Rabatt genom TPF!! 3/4-13

Som rubriken lyder så säljer Micke, CaesarLures 35 nytillverkade beten med gäddmagnetism, samt kläder.
Ceasarlures

Då jag både känner Micke och tycker att ni läsare ska få lite payback ibland, så är upplägget som följer.
Nämner du vid beställning att du känner TPF, så får DU 10% rabatt på ditt inköp!  Inte illa va, betena, huvtröjorna och t-shirtarna är prisvärda i sig, men hey! Payback!  :)

 

Först och främst kan jag börja med att nämna något som jag tror Micke är ensam med på marknaden, hans nöjd kund garanti. Så här skriver Micke själv:
“-Som vanligt så har jag min nöjdkund garanti, vilket innebär att om du inte e nöjd med betet, oavsett anledning så får du skicka tbx det och få pengarna tillbaka. Detta gäller även om betet har fått krokmärkken och dyl. Gäller 6veckor från inköpsdag.”

 

Modeller som The Jerk (töntigt namn dock), Big Mcmanus tail, Big Mcmanus paddle, Burns, Curtis, Mcmanus tail, Mcmanus jerk, Caesar tail,

CeasarSäljes3 riktigt fina Big Mcmanus paddle.

 

CeasarSäljes2
Gäddan är tokigt het, modellen har nördnamnet “The Jerk”, jag tycker den skulle hetta “Smittan”… men nej aldrig..  🙂
Alla fotade beten är som alltid bra mycket finare i verkligheten, även Mickes. Micke har riktigt riktigt fin finish på sina beten. TRUST ME!!. Jag har hållt dessa gobitar i mina nytvättade händer.  :)

Fler bilder och kontaktuppgifter till Micke, här: http://caesarlures.blogspot.se/2013/04/35-handgjorda-jerkbeten-samt-tailbeten.html

 

Sen säljer Micke riktigt stiliga t-shirts och luvtröjor.
Caesartischa
Micke bjuder på en modellbild alá aningen dubbelhaka.  ;)

 

Jag beställde på stående fot en t-shirt och en luvtröja. Hans beten har jag redan massor av.  :D

 

Seså, klicka nu på Mickes ansikte nedan, så kommer ni till Mickes blogg där du kan beställa beten och kläder.
CeasarluresMicke

Vill du ha rabatt på ditt inköp, säg till Micke att du är ThePikeFather´s polare så får du 10% rabatt på ditt inköp.

 


Leave a Reply

