A-Borrar med Fk Lubbe. Grym fiskefilm!

Ok gott folk,

 

Kan vän börja med att nämna att jag vart sjuk, inte haft ork eller ro att skriva speciellt mycket alls. Därav att det vart rätt tyst på ThePikeFatherbloggen.

 

Jaja, nog om det. Fiskkonservator Lubbe har gett ut en ny film som han låtit kalla A-Borrar. Jag är ingen abborrefantast som bekant, men de är baske mig fina firrar, och jag ska nog på några pass i sommar rikta in mig på stor abborre.

Filmen tycker jag han gjort bra iaf. Skoj och informativt. Snyggt jobbat Lubbe!

Här är youtubeklippet.

A-Borrar.


Leave a Reply

