Glad feedback! Sf lures slår på betesmarknaden! :) 26/2-13

För ett tag sedan fick jag ett brev på posten med en present i form av en gäddspinnare/Grinder från Sf lures.

Som jag sen skrev om på min blogg.  >Här<

Detta gav glädjande nog gensvar och som Sf lures eller Jakob Fagerlund som han heter själv skriver i sitt inlägg från igår:
En blogg som jag själv kollat på en del var ThePikeFather som skriver personliga inlägg blandat med intervjuer, guider och mycket annat. Efter att ha kommenterat ett inlägg på bloggen kom Klas och jag att utbyta lite tankar kring betesbyggande och jag bestämde mig för att bygga en personlig favorit och skicka över som en present. Efter att ha mottagit betet skrev Klas ett mycket trevligt inlägg, länkat till Sf lures och trafiken på min sida ökade markant.

Sånt glädjer mig enormt!!  Skoj att det satt fart Jakob, och att orders börjar trilla in.
Jakob skriver i samma inlägg att Sundbyberg Sportfiske som första butik köpt in ett gäng beten!  Stort!  (Cred till SS som gjort ett bra val av beten också, de ser finfina ut!)

Sf
Bland annat några av dessa godbitar.

Vet också att de köpt in några av den färg som Jakob kallar TPF-färgen. Stort!  

 

Riktigt skoj Jakob, och tack för riktigt skoj feedback!

 

Jakobs inlägg finner ni >HÄR<

Allt gott!

//TPF

 

 

 


3 responses to “Glad feedback! Sf lures slår på betesmarknaden! :) 26/2-13

Leave a Reply

