Glad feedback från blivande betesbyggaren Ludvig Sjögren. 26/2-13

Igår fick jag även PM från en kille som heter Ludvig.

Det är många som läst mitt inlägg om när jag gjorde mina första beten och om hur jag gjorde, vilket är jätteskoj!

MEN, det är helt underbart skoj när folk mejlar som Ludvig bland annat gjort. Det var inget jag räknat med när jag började blogga eller skrev just det inlägget.  :)

Ludvig skrev såhär:
“Tjenare Pike Fathern!
Först och främst måste jag säga att jag läser din blogg dagligen och måste ge dig grymt mycket cred för den! Extra cred till din guide om betesbyggnad där du i detalj beskriver hur man gör och och vad du använder för material osv. och dessutom lägger ut bilder på allt!
Jag har länge varit sugen på att göra mina egna beten och har nu verkligen bestämt mig att ta tag i det, med hjälp av bl.a. din guide.”

Sen hade Ludvig lite frågor om att komma igång som jag mer än gärna svarade på.

Betesbyggarskolan hittar du >Här<.

Ett litet “RapeMe”-bete. 

Tack för feedbacken Ludvig!

Allt gott!

//TPF


Leave a Reply

