Mina fiskegrejer! 9/2-13

Idag bär det av med alla fiskegrejer till nya boningen. Nu när allt är samlat på ett ställe så slog det mig att jag har vansinnigt många beten. Hehe, det visste jag i och för sig redan innan, men nu blev det så påtagligt när det blev Planolåda efter Planolåda, 1 full banankartong och fler kartonger och fiskelådor. Haha, jaja. Ville bara dela med mig. Så är det någon samlare där ute så slipper du känna dig ensam.🙂

20130209-172949.jpg
Hade endel kartonger jag kunde slänga också.

20130209-173029.jpg
Börjar packa. Ser bra med plats ut.

20130209-173106.jpg
Allt utom åror och några beten jag packat på annat håll är med. Blev rätt fullt.🙂

Allt gott!

//TPF


7 responses to “Mina fiskegrejer! 9/2-13

Leave a Reply

