Glädjande! Wallin gjorde min dag. 6/2-13

Blev taggad i en bildtext på Facebook.

Bilden, bildtexten och konversationen såg ut såhär.

Fredrik Wallin
Syns det inte på bilden så är hela konversationen nedan:

Stefan Jarl Spännande ! Ska bli kul och se dem klara sen. Lycka till med tillverkningen !
Fredrik Wallin Tack Stefan! Det är riktigt roligt och man lär sig något för varje gång man är ner i källarn.

Stefan Jarl Så sant ! En hobby i hobbyn blir det med .

Fredrik Wallin Det är dessutom tack vare Klas Skoglund som genom sin betesbyggarskola gav mig inspiration till att börja.

Klas Skoglund Vad glad jag blir Fredrik! Det kommer jag leva på resten av veckan! Skoj!
.
.
.
Även om jag inte skriver blogg för att primärt glädja andra, hmm.. låter kanske fel. Men ni förstår säkert. Bloggen är som en dagbok för mig. Jag skriver om allt som verkar skoj, och betesbyggarskolan var ett sånt inlägg. Att Fredrik och andra har tagit sig tid att läsa just min “betesbyggarskola” är så jäkla skoj. Att jag som Klas Skoglund eller ThePikeFather kan få någon annan person att komma igång med att bygga beten gör mig mer än glad. Verkligen skoj att du delade med dig Fredrik.  Det gjorde min dag!
.
Allt gott!
Inlägget “Betesbyggarskolan” eller som det heter i sin helhet, ThePikeFather´s basicguide för att bygga egna beten, torkvinda, beteshållare och betesviloställ. 5/1-13, det finner du om du klickar på nedan bild:
20130105-223052.jpg
Allt gott!
//TPF

Leave a Reply

