Störningar på TPF. :) 20/1-13

Som ni säkert redan förstått är det mycket i TPF’s liv just nu.
Jag och mitt ex är mitt i en husförsäljning, och håller på o fixar för det. Packar kläder, homestylar för fotografering, packar mer saker, ner med möbler i garaget, upp med saker i huset osv.. Ja, ni hajar grejen!?🙂

Därav blir det inte mycket inlägg “av tyngd” på bloggen.
MEN…
Jag kan nämna att jag redan nu har nytt boende kirrat, och inom kort är allt klart innan visning och då har jag ro i kroppen igen.
Då kan vi bl.a se fram emot en riktigt skoj intervju, och mycket annat skoj!!

Allt gott!!
//TPF

20130121-001733.jpg


6 responses to “Störningar på TPF. :) 20/1-13

Leave a Reply

