Post man blir glad av. SF-Lures. 17/1-13

Idag när jag kom hem väntade ett kuvert bland posten.

En finfin gäddspinnare/Grinder från SF-Lures, eller Jakob Fagerlund som han heter. Ett vykort med hälsning också, det mina vänner är sånt som glädjer en random torsdag! Tack Jakob!!

20130117-222445.jpg
37gram kärlek!

Ser ut att vara ett bete helt i min smak. Lagom stort att nöta bevuxna områden med! Jakob beskriver på sin blogg betets färgsättning såhär:”-Chartreuse med silverflakes där jag lagt in lite rött”.

20130117-222757.jpg
Känns som det får ta och bli vår snart!🙂

Jakob som precis börjat blogga om sitt spinnerbaitbyggande är väl värd ett besök. In och kika vetja: Klicka här. <—–

20130117-223108.jpg
Signatur. SF!

20130117-223237.jpg
Känn dig utstirrad! 🙂

Detta bete kommer jag få all anledning att återkomma till i vår och sommar. Helt övertygad den kommer att leverera! Jag kommer köpa ett gäng beten av SF, var så säkra. Iaf när de ser så här bra ut, och denna var ett “en snabbt ihopbyggd basicmodell”. Så ser fram emot att se de mer tidskrävande.

Till dig Jakob, tack som bara den!

Allt gott!

//TPF


3 responses to “Post man blir glad av. SF-Lures. 17/1-13

Leave a Reply

