ThePikeFather på Facebook

Kära läsare!
Ni glömmer väl inte att ThePikeFather även finns på Facebook!? 🙂
Där händer det mycket skoj också!

In och like:a min sida om du inte redan gjort det?! 🙂 Klicka på länken nedan.
ThePikeFather på Facebook

20121230-233613.jpg

Gott Nytt År!!!!

Allt gott!

//TPF aka Klas


3 responses to “ThePikeFather på Facebook

    • ThePikeFather

      Tjo,
      God fortsättning.
      Sällan jag sätter upp mål för fisket men skrev på Fiskesnack i tråden “Mål2012”:
      Jag hoppas jag får fler uppehållsdagar från regn. Känns som jag fiskade enbart i regn hela 2012.
      Mål:
      – Gärna en gädda över 11kg.
      – Träffa fler roliga människor kring fisket.
      – Försöka fixa en bra båt och tävla lite mer.
      – Kanske testa flugfisket.

      Så det är mina mål. Sen självklart fortsätta med bloggen, FB-sidan och ha skoj!

      Har du satt upp några mål?

      Allt gott!

      //TPF

  • matspt

    Gott nytt!

    Bra där. har också sneglat lite på flugfisket men det blir så sjukt mkt mer material och saker “att-vilja-ha”.😀
    Själv är jag en målinriktad historia så det är
    -400 gäddor totalt
    -15 över 5
    -en 10a
    -en 12a
    Så får vi se hur det blir med det. Drog en på 6.2 idag så jag är lite närmare målet i alla fall😀

    Skulle även vilja
    -Göra drag som du (tack för inspiration)
    -Göra en 7 sjöar på 7 dagar-resa där jag tar min lilla båt, sover i bilen och bara fiskar en hel vecka. (Som en semester ska vara)
    -Skapa mer fiske-kontakter precis som du

    Hoppas på det bästa! Mvh Mini

Leave a Reply

