Traderafynd! SZ x 2. 20/12-12

Häromdagen vann jag två auktioner på Tradera.
Sålde ju en BusterJerk för 430:- någon dag innan dess. Dessa två godbitar gick på 377:- inkl frakt. Så gjorde en vinst på 53:-.

Buster Jerk mot två handtillverkade träbeten. Me like!  Det gör jag om alla dagar i veckan jag får chansen.  :D

Svartzonker Combo
Mina två senaste familjemedlemmar. De har inte fått träffa de andra betena än. Men jag har lovat dessa två en given plats i årets julgran till att börja med.  :D

Svartzonker Flat-Tail.
Den här är jag nog mest nöjd med. En Svartzonker Flat-tail, fast sinking. Min första Flat-tail, antagligen inte sista. Får se efter provfiske i vår.

Svartzonker Tail.
Riktigt fin denna med. Kommer inte vara ofiskat innan 2013 är över kan jag lova.

Både betena i utsökt skick! Kunde inte vara bättre. En perfekt julklapp från mig själv till mig själv.

Förhoppningsvis har jag ett nytt paket i brevlådan. Råkade köpa två beten från FS igår. Ett handgjort och en relativt unik BusterJerk som kom på köpet typ.
Bilder kommer.  😀
 


Leave a Reply

