Karma 2012, slut för iår.

Fick mejl från Micke, CeasarLures igår.

Ett tackmejl från Unicef, glädjer mig. Även om jag kanske inte direkt var orsaken till alla insamlade pengar.  🙂

Karma2012

Dryga 25000:- “skänktes” till Unicef. Fantastiskt!

Om Micke orkar organisera Karma även nästa år så är mitt förslag att snarast möjligt börja rodda bland företag som kan sponsra med annonsering i olika sammanhang.
Vissa beten t.ex gick i mina ögon alldeles för billigt, och ju mer människor som känner till auktionerna, desto fler bud = mer pengar till välgörenhet och Unicef.
Det är alltså inte en gliring till dig Micke att börja tänka redan nu.  :D   Utan mer allmänt till alla som läser denna text, har ni kontakter som ni vet om skulle kunna göra nytta, fråga dem redan nu. En tanke bara.

Stor eloge ännu en gång till dig Micke, jag vet att endel kanske tycker jag tjatar om Karma dit och Karma dit.. Men människor som gör saker utan egen vinning ska lyftas fram som jag ser det.

SEN vill jag också skänka en tanke till alla er betesbyggare och företag som skänkt produkter och tjänster till auktionerna!  Utan er skulle det inte blivit någon Karma! Big ups!

Sen såg jag på Fiskesnack att Jaraal bjuckade Micke på ett bete “for free” för hans arbete.  😀

Nog om Karma 2012.  Skrivs mer om detta ämna nästa år hoppas jag!


One response to “Karma 2012, slut för iår.

Leave a Reply

