Intervju med mig TPF på SussisSymfoni, av Sussi Stridh

Skoj!!

Sussi Stridh heter tjejen som står bakom bloggen SussisSymfoni. (Klicka på bloggnamnet så kommer ni rätt).

Bild2 Sussi
Sussi gillar som synes abborrar.

För några dagar sedan bad hon mig att svara på lite frågor, vilket jag självklart ställde upp på. Känns hedrande att få svara på frågor.

Vem vill veta något om mig och vad jag gör,(?) lite så känns det som. Men glad blir jag iaf, det ska ni veta, och även du Sussi såklart.  :D

Min favoritfråga var denna “Vem eller vilka är din/dina förebilder inom fisket och varför?”.
Inte så ofta man lyfter fram de man tycker gör ett bra jobb, eller är bra människor, så här tog jag min chans att lyfta fram några som jag uppskattar.
Finns såklart många fler. Så det blir mitt första nyårslöfte någonsin, att under 2013 lyfta fram fler människor som jag tycker gör bra saker! Behöver inte vara stora saker, bara att man delar med sig av positiva tankar om andra.  Även om jag med min blogg utnämnt många som “Dagens hjälte” så kommer det fler.

Bild1 Sussi
Saxat från Sussis blogg.

Hela intervjun läser ni här: http://www.fisheco.se/blogg/sussissymfoni/2012/12/18/tpf/

Allt gott!

//TPF


2 responses to “Intervju med mig TPF på SussisSymfoni, av Sussi Stridh

Leave a Reply

