ThePikeFather clothing! 14/12-12

Idag åkte jag in till Rimbo och hämtade mitt klädpaket som kommit med posten till ICA.

Aningens förväntansfull kan jag väl avslöja att jag var. Tjuvöppnade paketet redan på ICA, såg fint ut.

Sen raka vägen hem och ta bilder, tröjan blev riktigt riktigt bra. Valde en lite stor storlek, men tror det kan bli perfekt efter en tvätt. Helre för stor än tvärtom.

Rätt nöjd med något jag inte sett tidigare. Tryck enbart gjort för min tummen upp arm, och det blev riktigt bra! Helarmstryck har jag sett, men inte tummenupparmen. 🙂

Här gott folk, jag ger er ThePikeFathertröjan och TPF-mössan!

20121214-220617.jpg
TPF-tryck.

20121214-220748.jpg
ThePikeFather, En fiskares blogg.

20121214-220854.jpg
Tummenupparmen, ThePikeFather.🙂

Sen har vi mössan, Körde samma tryck där som på ryggen på tröjan.

20121214-221118.jpg
Mössor är sällan snygga i mina ögon, men denna blev jag rätt nöjd med.

Det var allt för denna gång med TPF-clothing.🙂

Allt gott!

//Klas


4 responses to “ThePikeFather clothing! 14/12-12

Leave a Reply

