Gäddjakt 11. Sevärd film

Lite blandat fiske denna del nummer 11.

 

Jag kikade mest på gäddelarna.  Lite blandade känslor till att kolla fiskefilmer just nu. Inte för min abstinens är så stor, men jag saknar verkligen vår/sommar/höst.

Skottade ett tvåtimmarspass på tomten igår, dagen innan blev det ofrivilligt skottande ett par timmar för vi körde fast med bilen, så min rygg värker som på en gammal man. (Jag menar alltså gammal gammal).  🙂

 

Nog om mig.

Fredrik Hedström är mannen bakom filmerna, (kan vara fler som hjälps åt?) och jag tycker verkligen DU gör ett kanonjobb Fredrik! Fortsätt så!

Fredrik med rockerstatueringar och en finfin gädda! (Är det inte den berömda kepsen från “Fiske där allt går fel”?  😀


Gäddjakt 11.
Jag kanske kan få vara med som “a special guest” till Gäddjakt 36?

 

Allt gott!

//TPF


5 responses to “Gäddjakt 11. Sevärd film

  • pamifishingteam

    Blev helt gaaalet avundsjuk på dessa fiskar! Vill ha sommar nu!

    • ThePikeFather

      Mmmm, o vintern har precis anlänt.🙂
      Man får väl börja isfiska eller nåt?
      Personligen ska jag ge mig i kast med o försöka göra några beten kring jul. Något “fiskigt” måste man ju göra.
      Kul att du läser PamiFishingTeam.

      • pamifishingteam

        Kul att läsa din blogg! Har planer på det här med betestillverkning själv men har inga bra förutsättningar till att använda en airbrush i lägenheten så vi får se vad som händer😛

        Ska följa din betestillverkning i alla fall🙂
        Btw Fick höra mycket gott om dig från Ribatex-grabbarna under mitt besök hos dom i veckan😉

      • ThePikeFather

        Kul. Ett tag framöver har jag bra ytor o meka på. Men snart flyttar jag till lägenhet, ska försöka hitta en tyst kompressor om det går, eller isolera ngn låda. Ska bli intressant.
        Får hoppas det finns ngn bra hobbylokal dit man flyttar.

        Kul att du hälsa på S, N, E, G och gänget, jag gillar den också.

        Vi hörs mer framöver!🙂

Leave a Reply

